اسلایدر

گزارش روز:شرکت بازیکنان بارسا درانتخابات....

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روز یکشنبه انتخابات پارلمانی در ایالت کاتالونیای اسپانیا برگزار شد و تعدادی از بازیکنان بارسلونا قبل از سفر به والنسیا برای مصاف با لوانته، در این انتخابات شرکت کرده و آرائشان را به صندوق ها انداختند.

روز شنبه، تیتو ویلانووا، مربی بارسلونا در صحبت هایش قبل از مصاف با لوانته به این نکته اشاره کرده بود که شاگردانش زمان کافی برای شرکت در انتخابات کاتالونیا قبل از سفر به والنسیا را خواهند داشت.

جرارد پیکه، یکی از اولین کسانی که در این انتخابات رای اش را به صندوق انداخت، تصویری از لحظه رای دادنش را روی صفحه توئیترش قرار داد و در توضیح این عکس نوشت :« من رای دادم. نشان دادیم که کاتالونیا برای ما مهم است. پدران، مادران، بچه ها و پیرمرد و پیر زن ها، همگی رای بدهید. انتخابات 25 نوامبر» جالب اینجا بود که پیکه این جملات را با زبان کاتالان (که تاحدودی با زبان اسپانیایی متفاوت است و شباهت هایی به زبان فرانسوی نیز دارد) روی صفحه توئیترش نوشته بود.

سسک فابرگاس یکی دیگر از بازیکنان کاتالان و متعصب بارسلونا هم با بهره گیری از صفحه اش در توئیتر با قراردادن عکسی از شرکت کردنش در انتخابات خبر داد و به اهمیت شرکت در این انتخابات اشاره کرد. سسک در توضیحی در این باره نوشت:« من در روستای خودم، آرینس د مار، در انتخابات بیست و پنجم نوامبر شرکت کردم. الان هم خیلی سریع در حال حرکت به سمت نوکمپ هستم تا روانه والنسیا شویم.» این جملات سسک با زبان اسپانیایی قید شده بود

در نهایت این مارک بارترا ، بازیکن تیم پایه ای بارسلونا بود که کاتالونیایی ها را به شرکت در انتخابات ترغیب کرد. او که به دلیل مصدومیت با کاروان آبی اناری ها به والنسیا سفر نکرده بود هم برای به صندوق انداختن رای اش در شعبه ای حضور پیدا کرده بود .  بارترا هم به زبان کاتالان در صفحه توئیترش نوشت « من در حوزه سنت خائومه دلس دومنیس رای دادم و الان در حال حرکت به سمت مینی استادی هستم تا بازی بارسلونای بی مقابل راسینگ را تماشا کنم. یکشنبه خوبی داشته باشید.»

جالب اینجاست که بازیکنانی چون جرارد پیکه و یا کارلس پویول تعصب عجیبی به کاتالونیا دارند و بارها شاهد آن بودیم که در جشن های قهرمانی تیم ملی اسپانیا در اروپا و در جام جهانی ، این بازیکنان درکنار پرچم اسپانیا، پرچم های کاتالونیا را نیز در دست گرفته اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 588
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1135
بازدید ماه : 970
بازدید کل : 143036
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت